14 oktober 2010

Börja om från början, börja om på nytt

Jahapp.. man kan ju undra vad det innebär att bli "bloomed" som min lillasyster kallar sin blogg, men jag bytte adress på min blogg nu till ivebeenbloomed.blogspot.com, så vi får väl hoppas att det är något positivt. Annars får jag väl byta igen... ;)

Känns som att bloggandet sprider sig nu i hela familjen, tror det är mest på grund av min härliga fru som skriver roliga och upplyftande saker om vårt lilla liv i Smålands mörkaste skogar. Eller Växjö iallafall. ;) Jag är skadad vad gäller smileys, jag var med när första MSN Messenger kom. Sen gick det bara utför... ;)

Så jag hade ett par gamla inlägg, men jag skrotade dem. Fräsch kula startar jag på nu (fin Yoda-grammatik). Så får vi se vad som händer här. Inga löften. Kanske bara blir två igen. Men men. Det ska nog bli bra det här!

Stay bloomed!

4 kommentarer:

  1. Jag har tre o:n men ÅH vad glad jag blev :D :D Nu blir det en riktig släktfight här på bloggen ;) pusspuss!

    SvaraRadera
  2. Trevligt! släkten sprider sig på nätet...

    SvaraRadera
  3. Hmmm - jag älskar er, godingar! Tack Siggedarling som startade detta familjevirus - och tack alla ni nya floggare (= familjebloggare) ;-)

    SvaraRadera

Bloggintresserade