02 mars 2011

Hur kommer det sig att det ska vara så knepigt att uppdatera bloggen lite då och då? =P

Speciellt när man har ett så bra namn på den, hehe. Snart är jag klar med alla moment på skolan. Ett prov kvar som jag ska göra på fredag, så det blir hemstudier imorgon.

Nätaggregatet till datorn pajade i söndags helt utan förvarning så idag har jag grejat med backup å sånt så att vi kan skicka iväg den på lagning.

Jag vet jag har lovat en massa bilder och nån dag kommer det nog upp en hög med bilder från utbildningen. Nästa vecka ska jag leta praktik- och lärlingsplats. Nervöst och spännande på en gång, men det ska bli skönt att komma igång på riktigt. =) här har man ju i princip bara krafsat lite på ytan, så jag känner mig nog mer som en nybörjare nu än innan, haha, för nu vet man mer att det är en massa man inte vet... Om man säger så. ;-)

Klart slut för i afton!
Published with Blogger-droid v1.6.7

1 kommentar:

Bloggintresserade