23 november 2010

Stairway to Lernia.. Eller nåt... :P

Japp. jag bygger nu en trappa. Eller det är kanske inte heller helt korrekt. Jag bygger en form för en trappa. Betongkonstruktion alltså. Det är lite knepigt att få ordning på allt. Många vinklar å vrår som ska kluras ut hur det ska göras. Att se en ritning och förstå dess konstruktion är EN sak. Att sedan förstå i vilken ände man ska börja är en heeelt annan. ;) Men det har ordnat till sig. Jag kom en rätt bra bit idag. Känner ändå inte att jag fattat allt helt och fullt. Men det är ju därför vi tränar. =) För att lära sig det hela. Tar nog några dagar att bli färdig med den här grejen. Undra hur lång tid det skulle ta för en erfaren snickare..?

Snart borde jag få upp lite bilder alltså.. Det är ju inte helt smidigt alltid. Sladdar å grejer som ska pillas med för att få över bilderna till datorn. Får sätta mig vid laptopen så ska det nog gå bra. Nån dag. ;) Har ju både pumpabilder och skolbilder att ta igen, så att säga.

Nattinatt!

1 kommentar:

Bloggintresserade